مديرعامل شركت پتروپالايشي ملاصدرا صفاهان خبرداد:

مجوزات احداث ۸۳ کیلومتر خط راه آهن شرکت پالایش نفت اصفهان به راه آهن سراسری کشوراخذ شد

بازتاب اقتصاد (baztabeghtesad.ir) : با تلاش ها و پيگيري هاي انجام شده كليه مجوزهاي مورد نياز جهت احداث 83 كيلومتر خط راه آهن به منظور اتصال شركت پالايش نفت اصفهان به راه آهن سراسري كشوراخذ شد.

به گزارش بازتاب اقتصاد از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، کلیه مجوزهای مورد نیاز جهت احداث ۸۳ کیلومتر خط راه آهن به منظور اتصال شرکت پالایش نفت اصفهان به راه آهن سراسری کشور به همت شرکت پتروپالایشی ملاصدرا (یکی از شرکت های تابعه هلدینگ) اخذ گردید.

مدیرعامل شرکت پتروپالایشی ملاصدرا صفاهان در این زمینه  افزود: سرانجام پس از دو سال تلاش و پیگیری مداوم و اخذ استعلام از بیش از ۳۰ مرجع ذیربط سطح استان، اعمال تغییرات در کریدور مسیر، تشکیل جلسات متعدد با هریک از شرکت ها، اداره ها و سازمان های ذیربط و اخذ مجوز زیست محیطی، سرانجام طرح اتصال شهرک انرژی اصفهان به راه آهن سراسری در تاریخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۳ از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان مصوب گردید. 

علی محمد یسلیانی ادامه داد: این اتفاق بزرگ و اثرگذار در جهت توسعه زیرساخت های کشور که به لطف الهی و با همت و حمایت های بی دریغ مدیرعامل و هیئت مدیره محترم هلدینگ، مقامات استانی، اداره محیط زیست، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و … صورت پذیرفته را به کلیه همکاران تلاشگر مجموعه صمیمانه تبریک عرض مینمایم. 

شایان ذکر است این طرح شامل ۸۳ کیلومتر خطی ریلی، ۱۲ تقاطع اصلی غیرهمسطح، دو ایستگاه تلاقی و سبقت در میانه راه و همچنین شبکه خطوط و ایستگاه بارگیری در پالایشگاه نفت اصفهان میباشد.