امکان نظارت لحظهای مردم بر کیفیت خدمات دولت هوشمند فراهم می شود
به گزارش بازتاب اقتصاد از سازمان فناوری اطلاعات ایران، «محمد محسن صدر» روز سه شنبه اعلام کرد: به رغم تلاش های گسترده دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک، در یک سال گذشته، برخی از خدمات پرکاربرد دستگاههای اجرایی با اختلالاتی روبهرو بوده که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
صدر با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش شفافیت، از ایجاد امکان رصد آنلاین خدمات دولت هوشمند خبر داد و گفت: «این امکان در تعطیلات نوروز پیادهسازی میشود و در سال ۱۴۰۴ در دسترس مردم قرار خواهد گرفت. و مردم میتوانند به صورت لحظه ای ارائه خدمات آنلاین دستگاهها را رصد کرده و گزارشهای خود را از این طریق اعلام نمایند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ویژگیهای این سامانه تصریح کرد: امکان مشاهده لحظهای وضعیت سرویسهای الکترونیکی دستگاههای اجرایی و نمایش تعداد قطعیها، زمان قطعی و وصل مجدد هر سرویس همچنین افزایش شفافیت و پاسخگویی دستگاههای اجرایی فراهم خواهد شد.
گفتنی است هم اینک پنجره واحد دولت هوشمند بیش از ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر دارد و از ۱۳۷ دستگاه اجرایی، ۵۳۶۸ سرویس مختلف در اختیار مردم قرار میگیرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰