هکرها ۳۵هزار دلار برای اطلاعات کاربران تپسی طلب کردند!
زومتک نوشت: طلاعات کاربران تپسی شامل مسافران و رانندگان به دست هکرها افتاده است. براساس مدارکی که به دست زوم تک رسیده است، شماره تماس، نام و نام خانوادگی، و آدرس مسافران در این حمله هک قرار گرفته است.
تیمی که ادعای هک تپسی را مطرح کرده است، نمونهای از این اطلاعات را در کانال خبری خود منتشر کرده است.
تاکنون، تپسی هیچ بیانیهای درباره هک این اپلیکیشن و سامانه منتشر نکرده است. پول بانک، به پاسخ شرکت تپسی درباره فاش شدن اطلاعات این حمله هک منتظر است.
تیم هکری IRLeaks از هک شدن این اطلاعات خبر داده است و برای فروش این اطلاعات مبلغ ۳۵ هزار دلار از در کانال خبری خود خبر داد ، تا این لحظه هیچ واکنشی از سمت تپسی انجام رخ نداده است.
نمونه ای از اطلاعات منتشر شده هک تپسی
نمونه ای از اطلاعاتی که هکر تپسی منتشر کرده است.
درباره شرکت تپسی
تپسی، یک سامانه آنلاین هوشمند حملونقل است که هدف اصلی آن تسهیل، ایمنی و اقتصادیتر کردن سفرهای درون شهری است. ما با استفاده از تکنولوژی، بهبود چشمگیر و بلندمدت در زندگی مردم ایران را هدف قرار دادهایم. تمرکز ما بر حوزه حمل و نقل است و با تشکیل یک تیم حرفهای و بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته، سعی داریم مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل کنیم.
تپسی امروز با ارائه خدمات متنوع در حوزه حمل و نقل داخل شهری، همواره در کنار شماست. ما با تیمی متخصص و ایرانی، نرمافزار تپسی را توسعه و پیادهسازی کردهایم و بر افتخار میآوریم که توانستهایم در طول فعالیت خود، متخصصانی از جمله رتبههای برتر کنکور، المپیادیها و نخبگانی که به کشور بازگشتهاند، را به خود جذب کنیم.
بعضی از آمار و اطلاعات مربوط به تپسی عبارتند از:
– سال تأسیس: ۱۳۹۵
– تعداد خدمات: ۸
– تعداد شهرهای پوشش داده شده: بیش از ۱۵
– تعداد کارکنان فعال: بیش از ۱۰۰۰
– تعداد رانندگان ثبتنام شده: بیش از ۱٫۴ میلیون
داستان تپسی در بهمن ۱۳۹۴ آغاز شد، زمانی که میلاد منشیپور و حمید مهینی به همراه هومن دمیرچی با هدف راهاندازی یک کسب و کار اینترنتی به ایران بازگشتند. با همکاری یک تیم ده نفره از برنامهنویسان متخصص ایرانی، محصول تپسی طراحی و توسعه یافت. نسخه اولیه تپسی در خرداد ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد. در طول این مدت، سرمایهگذاری اولیه شرکت توسط سه بنیانگذار تأمین شد. تپسی سپس با سرعت چشمگیری رشد کرد و در چند مرحله، سرمایهگذاری مورد نیاز برای رشد خود را جذب کرد. در حال حاضر، تپسی در ۱۳ استان کشور خدمات خود را ارائه میدهد و باعث تتپسی یک سامانه حمل و نقل آنلاین هوشمند است که هدف اصلی آن تسهیل، ایمنی و اقتصادیتر کردن سفرهای داخل شهری است. با تکیه بر تکنولوژی، تپسی به ایجاد تأثیر چشمگیر و بلندمدت در زندگی مردم کشور میپردازد. تمرکز اصلی این سامانه بر حوزه حمل و نقل است و با تشکیل یک تیم حرفهای و استفاده از فناوریهای پیشرفته، تلاش میکند مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل نماید.
تپسی در حال حاضر با ارائه خدمات متنوع در زمینه حمل و نقل داخل شهری، در کنار شما قرار میگیرد. تیم تپسی با تخصص و ایرانی بودن خود، نرمافزار تپسی را توسعه و پیادهسازی کرده و بر افتخار میآید که توانسته در طول فعالیت خود، متخصصانی از جمله رتبههای برتر کنکور، المپیادیها و نخبگانی که به کشور بازگشتهاند، را جذب کند.
۲۲۷۲۲۷
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰